| Profil | Faq | Grupy | Szukaj | Pim | Zarejestruj | Użytkownicy | Loguj/Wyloguj |


Forum FORUM PIEKARZY, PIEKARNICTWA I BRANŻ PIEKARNICZYCH Strona Główna -> POMOC

Wada pieczywa

  Autor    Post Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Stefan



Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 3
Wada pieczywa

Od kilku dni dostaje od swoich klientów informacje że pi ukrojeniu kilku kromek chleba miękisz odstaje od skórki. Próbowałem wielu zmian ale wada nadal jest. Co może być tego przyczyną?

  Odpowiedz z cytatem  
Post Sob Mar 12, 2011 2:53 pm 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BASIENKA



Dołączył: 26 Paź 2004
Posty: 13
Skąd: Kraków

proszę uszczegółowić w jakiego rodzaju pieczywa się to dzieje?

  Odpowiedz z cytatem  
Post Sro Mar 16, 2011 11:08 pm 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Stefan



Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 3

W pieczywie pszenno żytnim.

  Odpowiedz z cytatem  
Post Czw Mar 17, 2011 4:06 pm 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BASIENKA



Dołączył: 26 Paź 2004
Posty: 13
Skąd: Kraków

najczęściej w tego typu problemach winowajcą jest zbyt wysoka temperatura w piecu, albo zbyt krótko rosło ciasto

  Odpowiedz z cytatem  
Post Czw Mar 17, 2011 6:55 pm 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Stefan



Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 3

Skorzystam z tej rady. Z góry dziękuje.

  Odpowiedz z cytatem  
Post Czw Mar 17, 2011 10:19 pm 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BASIENKA



Dołączył: 26 Paź 2004
Posty: 13
Skąd: Kraków

i jaki efekt, pomogło coś, czy nadal ma Pan problem?

  Odpowiedz z cytatem  
Post Pon Mar 21, 2011 7:50 pm 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
  Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Wybierz Forum:
 
Strona 1 z 1

Poprzedni temat | Następny temat >

W tym forum możesz:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 

Powered by phpBB: © 2001 phpBB Group
LastCrusade Template by Vereor.

Polityka prywatności