Międzynarode Targi Przemysłu Spożywczego Polagra-Food 2004

Regiony, targi, ceny pieczywa, sytuacja rynkowa
admin
Site Admin
Posty: 852
Rejestracja: pn mar 29, 2004 2:05 pm
Kontakt:

Międzynarode Targi Przemysłu Spożywczego Polagra-Food 2004

Post autor: admin » czw wrz 30, 2004 10:19 am

Firmy liczą na szybkie efekty

Producenci i dystrybutorzy z całego świata mieli w Poznaniu cztery dni na nawiązanie kontaktów biznesowych. Koncentrat do produkcji chleba z zawartością ziarna konopi indyjskich, cydr gruszkowy, likier o frywolnej nazwie Dupeczka - to tylko niektóre produkty nowości tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów Przemysłu Spożywczego Polagra-Food 2004 - donosi "Puls Biznesu".

"W sumie wystawa przyniosła aż 141 premier związanych bezpośrednio z branżą. Kilka rekordów Targi były rekordowe w stosunku do poporzednich" - pisze dziennik.

- Zanotowaliśmy 30-proc. przyrost powierzchni wystawienniczej. Tegoroczne ekspozycje zajęły 25 tys. mkw. Teren podzielono na cztery sektory: wyroby spożywcze, technologie spożywcze i dodatki dla przetwórstwa spożywczego, chłodnictwo oraz gastronomia. Produkty i usługi przedstawiło 958 wystawców z 31 krajów - informuje Tomasz Kobierski, dyrektor projektu Polagra-Food.

- Targi to najbardziej skuteczny element marketingowy, możliwość bezpośredniego kontaktu z klientami i pokazania swoich produktów ułatwia późniejsze nawiązanie współpracy - informuje Tomasz Kobierski.

"Poza powszechnie znanymi w Polsce i Europie markami swoją ofertę pokazali również przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw" - podaje "PB".

"Niektórzy przedsiębiorcy nie musieli się nadmiernie wysilać, by przyciągnąć zainteresowanych. Tak było z nowym produktem Alaska International Polska, dystrybutora i producenta napojów alkoholowych. Firma wchodzi na polski rynek z dwoma likierami - Starym Worem i Dupeczką. Wystawca przyznaje, że reklama przykuwa wzrok. W końcu liczy na odzew hurtowników i detalistów" - czytamy w gazecie.

źródło: Puls Biznesu

ODPOWIEDZ